Digitale teknologier

Digitale teknologier

mandag den 24. februar 2014

Intruktionsvideo - med problemer!

får i min instruktionsvideo, ja det blev ikke uden problemer. Det tekniske gik fint, men Twitter er en anden sag. Jeg ville have lavet videoen i sidste uge, og satte mig glad ved computeren torsdag, det vendte hurtigt. Der er åbenbart problemer på Twitter, så min instruktions af Twitter bliver uden instruktion af hvordan man opretter en profil. Det kan i hører mere om i min video.
Jeg har lagt den på YouTube, og ved at scanne denne QR-kode kan i finde de:

 
 
I min video henviser jeg til en hjemmeside med instruktion til oprettelse af Twitter konto, den kan i finde her.
Ja længden af videoen blev også mere end forventet. Når jeg skal til eksamen har jeg en metode jeg bruger til fremlæggelsen. Jeg starter altid ud med at starte et stopur, og ellers bare tale uden at tænke over tiden. Derefter tjekker jeg tiden, og prøver igen, med henblik på at tale mindre. Og den metode bruger jeg så indtil jeg er indenfor den tidsramme jeg skal være. Videoen blev i mine øjne lang, og kunne sagtens korte den ned lidt mere, men startede ud med 14 minutter, så er da kommet lidt ned ;)
Der er skønhedsfejl, lidt kludder i ord, men jeg tror mit resultat er det bedste jeg kunne komme på lige nu. God fornøjelse! :)

Creative Commons licens

Ingen kommentarer:

Send en kommentar